Zostañ wojem a nie tropem
W zwi±zku z wprowadzeniem zmian w profesjach opiszê tutaj jak najlepiej zostaæ wojownikiem. Otó¿ do 20lvl statystyki s± rozdawane automatycznie. Po 20lvl bêdziemy mieli 22z.r/3int oraz 4 pkt. bêdzie rozdawa³o automatycznie a ten 1 my sami. Wiêc najlepszym rozwi±zaniem jest ten 1 pkt dawaæ w zrêczno¶æ co 1 lvl.
Dlaczego op³aca siê graæ wojownikiem?
Wiele graczy, którzy zaczynaj± graæ w margonem zastanawiaj± siê jak± profesie maj± wybraæ. Tu opisze
szczegó³owo dlaczego, akurat graæ wojownikiem.
Zalety:
Pkt.1
Je¶li lubisz walkê wrêcz ta postaæ jest dla ciebie. Pos³uguje siê broniami dwurêcznymi(Broni 1hand+tarcza na exp). Niestety ma ma³o SA*(Je¶li trzymasz siê tego UP to na to nie zwracaj uwag.i)
,ale daje mu to przewagê nad wrogiem wiêkszo¶ci± umiejêtno¶ci.
Pkt.2
Wojownik ma najwiêcej ¿ycia ze wszystkich profesji dziêki czemu, jest dobry na PvP* jak i w expieniu*.
Pozwala mu to tak¿e na chodzenie na silniejsze potwory.
Pkt.3
Jego umiejêtno¶ci s± bardzo przydatne np.: Obni¿anie AC* wroga co czyni go bardziej podatnym na twoje ataki lub
Agresywny atak zwiêksza twoje obra¿enia, ale obni¿a AC(Przydatne przy walce z magami lub potworami pos³uguj±cymi siê magi±).
Pkt.4
Posiada mocny cios krytyczny dziêki czemu z regu³y szybko koñczy walkê.
Pkt.5
Jego eq* nie jest za drogie wiêc nie traci tyle pieniêdzy na rzeczy dla siebie...
Wady:
Pkt.1
Wojownik ma ma³o SA co czyni go powolnym i dajê przewagê przeciwnikowi.
Pkt.2
Nosi bronie dwurêczne czyli nie mo¿e nosiæ tarcz a bez tarcz ma ma³o ACM*(Mo¿e nosiæ bronie jednorêczne+tarcza na exp.Na pvp dwurêczne).
Pkt.3
Ma bardzo ma³o ACT* przez co przegrywa z ³owcami.
Pkt.4
Traci du¿o pieniêdzy na Mikstury przez co niema zbyt du¿o pieniêdzy
S³owniczek:
SA - Szybko¶æ Ataku
AC - Obrona
ACM - Obrona magiczna
EXP/EXPIENIE – Exp - Do¶wiadczenie, Expienie - Nabijanie Poziomu
ACT - Obrona przed trucizn±
EQ – Ekwipunek
LVL - Poziom
Pozdro
mój profil
wklejaæ w profile w margo
Offline